Online help
Indien je denkt dat Social Market de gedragsregels overtreedt, kopieer dan eerst het exacte stuk tekst dat volgens jou in overtreding is en klik dan op deze link om Social Market te waarschuwen.
- Er wordt een bericht aangemaakt in ons berichtensysteem, Social Market Messenger. In dat bericht staat alle informatie die je in het formulier hieronder hebt ingegeven, plus alle contactinformatie van de aanbieder.
- Er wordt een e‑mail verstuurd naar de ontvanger van het bericht, via welke hij/zij het bericht kan inzien en met jou in contact kan komen.
- Er wordt ook naar jezelf een e‑mail verstuurd, via welke je het bericht kunt inzien en in contact kunt komen met de ontvanger.
- Er wordt een nieuwe, tevens laatste, pagina getoond ter controle van alle door jou ingevulde gegevens; controleer daarbij vooral het e-mailadres.
Indien je daar gegevens wijzigt krijgt de aanbieder daar direct bericht van.
Begrippen
Netwerkkorting: dit bedrag wordt direct op het te betalen bedrag in mindering gebracht. Het kan zowel een vast bedrag betreffen als een percentage van de bruto prijs.Naast deze korting dient de aanbieder eenzelfde bedrag eveneens als commissie aan Social Market te betalen.
De eventuele retourdatum (laatste datum waarop het aanbod kan worden geretourneerd of de levering kan worden teruggedraaid) dient dan wel verstreken te zijn.
Deze commissie wordt verdeeld over enkele andere leden in het netwerk van de aanvrager (30% en 15%), Social Market zelf (ruim 45%) en de fiscus (bijna 10%).
Extra korting: ook dit bedrag wordt direct op het te betalen bedrag in mindering gebracht. Het betreft altijd een percentage van de bruto prijs.
Naast deze korting dient de aanbieder 25% ervan eveneens als commissie aan Social Market te betalen.
De eventuele retourdatum (laatste datum waarop het aanbod kan worden geretourneerd of de levering kan worden teruggedraaid) dient dan wel verstreken te zijn.
Moment van korting claimen
Voor Social Market maakt het niet uit wanneer de claim wordt ingediend. Vooraf is natuurlijk altijd akkoord; achteraf ook mits de aanbieder daarmee akkoord gaat.In het laatste geval dien je bij het indienen van de claim ook aan te geven welke datum en welk bedrag de levering betrof; op deze manier kan de aanbieder makkelijker herkennen dat hij/zij daarmee akkoord is gegaan.
Overig / Sociaal / Netwerken![]() Info/nieuws |
Diensten / Huis en Tuin / Overig![]() |
Diensten / Overige diensten / Groepsfinancieringen![]() Info/nieuws |
Diensten / Overige diensten / Groepsfinancieringen![]() |
Overige keuzes
Info/nieuwsOver ons
Formulieren
Ik heb een vraag over een eventuele samenwerking - Ik wil graag coordinator worden
- Ik wil graag een nieuw item laten toevoegen
- Ik heb een voorstel betreffende itemkenmerken
- Ik heb een vraag omtrent leadafname
- Ik wil graag een wijziging doorgeven voor jullie postcodenr database
- Aanvraag subaccount
- Ik heb een vraag
- Word ook lid!
Ik heb een vraag over een eventuele samenwerking
Vul hieronder je persoonlijke gegevens en je vraag in.
Wij zullen je vraag daarna zo spoedig mogelijk beantwoorden en desnoods telefonisch contact met je opnemen.
Wij zullen je vraag daarna zo spoedig mogelijk beantwoorden en desnoods telefonisch contact met je opnemen.